HorrorHoliday

Nogal lastminute besloot ik om een weekje Halloween te vieren in Orlando. Heerlijk om maar zo kort af te tellen en snel op het vliegtuig te stappen naar het fantastische Florida. Een helse heen- en terug-reis konden de trip absoluut niet verpesten. Ik heb genoten van deze Horror week! Samen met Jennyfer weer lekker gegriezeld tijdens de 25th Halloween Horror Nights in Universal. Wát een fantastisch jaar, de beste editie die ik tot nu toe hebt gezien. Super veel enge huizen, schitterende scarezones en weer een hilarische Bill & Ted Show. Ook mocht Walt Disney World niet ontbreken deze trip. Want als je dan toch in Orlando bent.. Klinkt misschien een beetje verwend, maar voorlopig sla ik WDW even over. Het is tijd dat ze daar eens vernieuwen en dan ga ik weer terug. Of ik Orlando zo lang kan missen? We'll see, want ik heb nu al kriebels voor #HHN26! Voorlopig moeten we het doen met de herinneringen van een super leuke, kort maar krachtige week. We hebben weer ontzettend gelachen,gegriezeld en lekker gegeten bij Denny's. Hieronder weer een overzichtje van alle blogs én vlogs.

Guess what?!
Jahoor, meneer gaat wéér naar Orlando!

wE Are jaCK'S ManiACS
Ontzettend veel zin in Halloween Horror Nights! Wie had dat ooit gedacht?

21 sept. Worst flight ever!
22 sept. Hocus Pocus Party Potion
23 sept. We're not gonna make it!
24 sept. Jack is back!
25 sept. Mickey's Rainy Halloween Party
26 septAnother Horror Night
27 sept. Breakfast with Minions
29+30 sept. Byebye Orlando

[Vlog] Orlando vlogs
Twee Orlando vlogs en een heuse Haul! Het moet niet gekker worden..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten