Guess What?!

21 juli 2015
Ik dacht ik doe eens gek en boek gewoon even een 'last-minute' tripje naar Orlando. Wat een verhaal! Het kriebelde al een tijdje, maar ik twijfelde ook enorm of ik het wel moest doen. Toch heb ik besloten om het te doen en zo werd de vakantie aangevraagd, goedgekeurd en gelijk geboekt. Je moet er natuurlijk geen gras over laten groeien! Over 2 maanden, 21 september, stap ik in het vliegtuig naar m'n geliefde Orlando. Een weekje genieten van de vertrouwde omgeving in hartje Florida. Heerlijk! Zin in! Can't wait! Heimwee! Seasoned Fries!

Dit keer wordt het wel een beetje anders dan de vorige keren. Ik ga namelijk niet meer speciaal voor Walt Disney World. He? Wat? Níét! De planning is zo'n beetje 50/50 tussen Disney en Universal. Uiteraard staat WDW wel op de planning, maar het is niet meer de voornaamste reden. Ik blijf een Disneygeek en als je in Orlando bent kun je het niet zomaar overslaan natuurlijk. Daarom ga ik 5 dagen naar WDW en 4 dagen naar het Universal Resort. Toch neemt Disney dan weer de overhand, want ik wil toch graag een rondje langs alle 4 de parken doen. Ook ga ik weer 2 keer naar Mickey's Not So Scary Halloween Party. Heerlijk thuiskomen in Disney World en genieten van m'n favoriete attracties. M'n hotel, Floridian Express, zit vlakbij Universal op de International Drive. Op loopafstand van Universal en met gratis shuttles naar Disney. Ideaal en spotgoedkoop! Denny's vlakbij ook haha.

Er moet natuurlijk gegriezeld worden in Orlando! In 2012 scheet ik in m'n broek en keek ik er tegenop om naar de Horror Nights te gaan. Vorig jaar tijdens de Didney Worl Fkansie keek ik er al meer naar uit en zijn we maarliefst 2 avonden geweest. Het was doodeng, maar super leuk! Nu ga ik het nog gekker maken, want dé reden om naar Orlando te gaan zijn de Horror Nights. He? Wat? Níét! Dit jaar bestaan de Halloween Horror Nights 25 jaar! #HHN25 En het beloofd spectaculair te worden met onder andere de comeback van Jack the Clown! Daar moest en zou ik bij zijn. En dat is nu dus gelukt. Griezelen in alle enge spookhuizen en scarezones, lachen bij Bill & Ted en meezingen met de Rocky Horror Picture Show. Ik reis deze trip voornamelijk alleen, maar tijdens de Horror Nights sluit ik aan bij Jenn. En zo wordt dit een soort van Muppetational Vacation 3.0! Super veel zin in! En ook in Orlando zal ik gaan vloggen!

HorrorHoliday - Muppetational Vacation 3.0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten