Breakfast with Minions

27 september 2015
Vandaag staat er weer een dagje Universal samen met Jenn op de planning. We beginnen de dag goed met een lekker ontbijtje in 1 van Universal's Resorts. Bij Loews Royal Pacific Resort hadden we een character breakfast gereserveerd. We lopen naar dit resort, maar op een gegeven moment is er geen stoep meer en lopen we gevaarlijk over de weg haha. Een avontuurlijke ochtend! Aangekomen bij dit prachtige resort gaan we op zoek naar het restaurant en wachten aan onze tafel tot de minions langs zouden komen. Er komen een aantal Universal characters langs, zoals Homer & Bart Simpson en een konijntje van Hop. Ook is er 1 minion bij aanwezig, Stuart. Helaas heeft Gru problemen met z'n kostuum en komt niet meer terug. We hadden wat meer minions verwacht, maar het was een leuk ontbijt en ook nog eens té lekker. We proppen ons vol met allerlei lekkers. Er is zoveel keus! Na het uitgebreide ontbijt, wat meer tijd koste dan gedacht, varen we met een bootje naar Universal en lopen naar de Studios.











Het is vrij benauwd vandaag en we hebben eigenlijk ook teveel gegeten vanmorgen. Dat merken we maar al te goed, want we hebben moeite om deze dag door te komen. We zijn bekaf! Er valt ook niet veel te melden over vandaag. We gaan langs bij de Minions, bekijken beide Harry Potter themadelen en rijden heen en weer met de Hogwarts Express. In Islands of Adventure doen we nog de Cat in the Hat ride, Spiderman en kijken naar de Sinbad stuntshow. Deze is echt hilarisch fout. Moet niet gekker worden! 's Avonds is het alweer tijd voor onze laatste Horror Night. Zo jammer dat het er alweer op zit, maar we kunnen zeker nog wat dingen doen vanavond. Dit keer mogen we wel in de wachtzone bij het Simpsons gebied wachten. Ideale wachtzone en zo kunnen we al eerder richting The Walking Dead en vervolgens The Purge. Beide huizen staat een korte wachtrij en hoeven we dus niet lang te wachten. We lopen in beide huizen achter hetzelfde 'gezinnetje'. Te grappig! We denken dat dit vader met dochter en 2 zonen is. De twee jongetjes lopen eerst stoer voorop, maar alle zombies moesten hun hebben en op een gegeven moment lopen ze veilig in het midden haha.

Bij The Purge zien we dit keer een aantal mooie scènes die we eerder hebben gemist. Zo wordt de dochter van de familie die steeds voor ons liep ineens bij haar arm gegrepen, meegesleurd en vervolgens vermoord. Ik schrok me rot! Hé dat meisje! Hoe kan dat? Maar dan gaat er een belletje rinkelen. Dat was de dochter helemaal niet, dit meisje kwam vanaf de zijkant ineens aangelopen en voegde zich tussen de mensen. Briljant! Ik vond het al zo gek dat ze ineens van die kant kwam gelopen, maar goed daar denk je achteraf pas bij na. Heel goed gedaan, ik stond echt even met m'n mond vol tanden haha. Zodra we The Purge weer achter ons laten begint het keihard te regenen. We schuilen in Springfield voor de regen en maken dan van de gelegenheid gebruik om gelijk maar wat te eten bij Moe's Tavern. Ik kies voor de heerlijke chicken tenders met tater tots. Als het weer redelijk droog is lopen we naar buiten en komen dan het clowntjes leger tegen. Zij rennen rond in Springfield met kettingzagen. Super leuk om te zien! Je bent werkelijk nergens veilig dit jaar. Buiten de vaste scarezones loopt er ook nog van alles rond, zoals dit kettingzagen leger met clowntjes en rond de Transformers ride loopt er ook een leger 'orange is the black' achtige types rond met kettingzagen. Zoveel te zien!









We lopen nog door alle scarezones en doen dan 1 van m'n favorieten nog eens, Asylum in Wonderland 3D! Love it! Er staat totaal geen wachtrij en we lopen weer alleen door het huis heen. Super grappig dit huis met leuke scares en bizarre 3D effecten. Dan gaan we weer langs bij Jack's jubileum huis, want dit is voor ons allebei de grote favoriet. Beste huis dit jaar! Helaas begint het weer keihard te regenen en we rennen snel de rij weer uit om even te schuilen. We zijn doorweekt en wachten nog even af of de regen weer stopt. Dat duurt even, maar op een gegeven moment sluiten we toch weer aan in de rij. Het miezert nog een beetje, maar we willen dit huis graag nog doen. Een volgende kans is er helaas niet meer. Gisteren was het een briljante ervaring door dit huis, met ontzettend veel scares en Jack op het eind. Vandaag is het ook weer geweldig! Hoe ik het doe weet ik niet, maar de mensen voor me liepen wéér ontzettend snel. Zo loop ik weer voorop en krijg weer lekker veel scares. Ik houd van dit huis! Ik draai me om, om tegen Jenn te zeggen hoe geweldig het allemaal is. En dan zie ik Jenn niet meer. He? Loop ik weer alleen door een spookhuis heen! Ik blijf eventjes wachten en dan komt Jenn weer aangelopen met een polonaise van mensen achter haar aan. Ik heb dit huis nou 3 keer gedaan en alledrie de keren was het op z'n eigen manier hilarisch.

Zodra we buiten komen is het nog steeds keihard aan het regenen en besluiten we om het hier maar bij te laten. Het ziet er niet naar uit dat het nog droog wordt vanavond. Erg jammer, maar het is niet anders. Nu hebben we helaas de show met Jack in de hoofdrol gemist. Deze wilden we vanavond gaan kijken. Gelukkig hebben we alle huizen uitgebreid kunnen doen en onze favorieten allemaal meerdere keren. Horror Nights was geweldig dit jaar. Ik had hier elke avond wel heen willen gaan! Wat een verschil met hoe ik er 3 jaar geleden niet zo'n zin in had. Helaas zit het er nu echt op en pakken we de taxi terug naar het hotel, veel te slecht weer om te lopen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten